Vraag, klacht of bezwaar?

Stel een vraag, dien een klacht in of maak bezwaar.

Vragen of opmerkingen

Heb je een vraag of wil je extra informatie over (de inhoud van) een product of dienst van Nuffic? Dan kun je je vraag stellen via ons contactformulier. Dit formulier kun je ook gebruiken als je toelichting wilt op een door ons genomen beslissing. 

Klacht

Heb je een klacht over een gedraging van Nuffic of een van onze medewerkers, dan kun je overwegen een klacht in te dienen.

Een klacht heeft betrekking op de manier waarop wij bepaalde zaken afhandelen. Een klacht gaat niet over de inhoud van onze producten of dienstverlening, zoals beschikkingen, diplomawaarderingen of beurstoekenningen. Daar bestaan andere procedures voor. Het moet om een gedraging gaan die niet langer dan een jaar geleden heeft plaatsgevonden.   

Bezwaar

Onder aan de brief waarin een besluit van Nuffic is medegedeeld, vind je informatie over de betreffende bezwaarprocedure. Ben je het, ook na eventuele toelichting, niet eens met het besluit? Dan kun je een bezwaar indienen.

Bezwaarprocedure Nuffic voor Erasmus+, NFP, NICHE, KOP, VIOS en IPV(61 kB)

Laatste wijziging: 22-09-2017 16:00